dilluns, de febrer 26, 2007

La lectura de l'Aitor

L'Aitor ha agafat una afició increible per la lectura (també per escriure i com no pels videojocs, però això li hem de control.lar més). Llegeix l´anglès millor que la majoria dels nens de la seva classe i fins i tot millor que nens molt més grans. A més, té el record de llegir pàgines durant aquest any a la seva classe (sí, sí, aquí ho compten tot i ja en porta més 5000).




Fa uns mesos va agafar una col.leció de llibres d'uns nens que viatjaven pel temps. Però ara el seu preferit és el Captain Underpants (El capitá calcotets). Són llibres de riure que el tenen absolutament entusiasmat ja que es pot arribar a llegir el mateix llibre 2 i 3 vegades!

Curiosament quan vaig estar a Barcelona li vaig comprar llibres. La veritat és que la oferta (vaig anar al Fnac) de llibres per a la seva edat era molt dolenta. I posant-me a pensar jo, que de nen també llegia moltíssim, no recordo gaires llibres que m'agradessin especialment fins que vaig comencar a llegir "Los Cinco" o els llibres per a nens del Hitchcock. Però per aquests encara li falten un o dos anyets. Els autors castellans/catalans tenen llibres literàriament interessants però absolutament aborrits per a nens d'aquesta edat. Una llàstima perque el més important és acostumar-los a llegir.