diumenge, de maig 20, 2007

Adeu al SAAB

Continuem amb les nostres vendes i ja tenim la casa mig buida. Afortunadament el craigslist segueix funcionant molt bé i no triguem gaire en treure'ns de sobre les coses.

El cap de setmana passat vaig vendre el cotxe. Vaig trigar menys d'una setmana i no vaig haver de baixar el preu. El vam vendre per $4500... no està gaire malament tenint en compte que vaig pagar $6000 per ell. Li vaig vendre a una italiana boja per els cotxes vermells... i els Ferraris. De fet ella tenia un Masseratti vermell, tan vell que ja no enjegava.

Doncs res, ara anem de lloguer amb un Chevrolet de lo més cutre. I ja comencem a mirar quin cotxe ens comprarem en arribar a Espanya. És curiós que els cotxes, com tot, són molt més cars a Europa que aquí. Els cotxes japonesos costen aquí gairebé la meitad i fins i tot cotxes europeus com els Volvos o BMW són més cars a Espanya que aquí.