divendres, de juny 08, 2007

S'acaben els coles

Una de les raons per les que vàrem decidir quedar-nos fins a mitjans de Juny és que així podíem acabar el calendari escolar aquí. Aquestes darreres setmanes estem de festes de fi de curs.

L'altre dia vam tenir la Barbacoa de fi de curs al cole de l'Aitor. Va estar prou bé: per $6 tenies tot un menú de pollastre a la brasa amb guarnició i postres fets per les mares. I després de sopar els nens van sortir a cantar. Ens va fer molta "gracia" veure que a l'Aitor li havia tocat cantar una cançó patriòtica. Aquí a la foto els podeu veure amb una bandera cantant nosequé de la llibertat (sic).


Més fotos de la festa de l'Aitor aquí.

Jo també vaig tenir la meva festa de fi de curs, a un parc de la zona. La festa va ser semblant a la de l'Aitor excepte que aquí sí que estava permés el consum d'alcohol.




La meva "jefa" va tenir unes paraules per acomiadar-me però no va poder acabar ja que es va posar a plorar... m'estimen molt aquí i em trobaran a faltar!

Més fotos de la nostra festa aquí.